» diaryownerfootprintsdarlinks
Monday, December 9, 2013, 7:42 PM • comment •


*gambar terakhir dengan mereka*

heyy, supp?
eh assalamualaikum :)

"sab busy"
"sab menyombong"
"sab lupa kawan"
"sab jarang online lepas spm"
"sab tak tegor orang dah"

aku tak busy. aku tak sombong. aku just nak mendiamkan diri. aku just nak jauhkan diri dari orang yang aku kenal.

untuk apa?

yeahh, aku kan orang paling annoying, orang paling selalu sakitkan hati orang, selfish, ego tinggi melangut, selalu gurau kasar, gedik tak tentu hala.

saja nak kasi can kat orang orang yang aku dah banyak sakitkan hati untuk rasa aman damai hidup tanpa ada aku.

maaf. sengaja tanak tegur, sengaja tanak reply chat, message. sengaja mendiamkan diri.

so how ika? seronok hidup tanpa aku? ini kan yang hang nak? 
dah takde dah orang nak kacau cika hang, dah takde dah orang yang buat hang rasa bebai, dah takde dah orang dok buat hang sakit hati, dah takde dah orang dok gurau kasar, dah takde dah orang dok perli, dah takde dah orang nak perlekeh hang.

hope hang bahagia. disamping caed disisi. ini je yang mampu aku buat. maaf banyak sakitkan hati hang.

people change. tapi tak bermakna dia dah tak sayang



«FUTURE
PAST »