» diaryownerfootprintsdarlinks
Sunday, June 3, 2012, 10:32 PM • comment •


Assalamualaikum,

bismillah ~


Happy Birthday, Nur Syafiqah Mohd Salleh

4 tahun berturut - turut dalam kelas yang sama,
duduk sebelah-sebelah. ang kiri aku kanan, sebab ang kidal.
2 tahun dalam dorm yang sama,
2 tahun duduk sebelah-sebelah dalam bilik prep. sebab dapat bilik prep masa form 3.
hari-hari mengadap muka ang, makan sama-sama, pergi sekolah sama-sama. balik sekolah sama-sama.

terima kasih sebab terima aku seadanya. walaupun aku banyak buat ang taching, ang tetap bertahan dengan aku. tak banyak yang survive dengan aku. yes, sebab aku memang suka buat orang tak suka dengan aku, sebab aku nak dorang terima aku seadanya. ikhlas kawan dengan aku walaupun aku ni teruk.

i do love you, a lots, very lots. da, aku malas cakap banyak, kang kena bahan je -,-





«FUTURE
PAST »