» diaryownerfootprintsdarlinks
Tuesday, November 30, 2010, 1:41 PM • comment •

oww , hlovate . i loveee you !


ngeee , aA + bB . story about addin [ didi ] and benz [ benji ] . masa diaorang study dekat oversea . nthen kawen . lalala . best ! xingat sangat lah cmne story dia =.=' . tp yang paling aku ingat lah , eventhough diaorang da kawen , addin xpenah bukak tdung depan benz . n one time nih , parent benz nak datang rumah , so addin bukak la tudung takut nnti parent benz syak pape lak kan . benz punya la terkejut ternganganganga tgk addin sampai mak dia ckap "kamu ni macam xpenah tgk rambut isteri kamu je ." *muahaha


tunas . em , cite sal addin and benz jugakk . tapi mase dorang skola menengah . dorang ni musuh ketat lah katekan , addin xsuka benz . tapi benz suka addin . but he neva show that he love addin . only kucai know it . huh ? spe kucai ? kemba addin lah . at first , xde sape pon taw yg kucai nih kemba addin . but , time dorang tengah celeb bday addin , dorang kena tangkap basah la plak . so nak xnak terpaksa la dorang gtaw yg dorang nih kemba . huhu =.=' benz and addin . emm , yg paling sweet mse annual dinner skola dorang lah . dorang terpaksa jd patner , nthen benz nyanyi lagu spesel untuk addin . mmg sweet gila la . sukasuka ! ^^


cite sal jade and khairul batrisya bt. mazni , trisy . em , xsempat bce sampai abes sebab pinjam buku orang , nthen tuan buku dia nak blek . *sigh . yg aq ingat trisy suka lepak dekat rooftop rant , wisma topaz kut . nthen kat sana , jade pon ade tp dorang xpenah sembang pon . but , ditakdirkan satu hari ni trisy pengsan kat sana so jade bwak lah pegi klinik . pastu dorang jd rpat . jade suka melukis . trisy teman jade . huh , pastu aku xtaw . soryy . =.='
" there're times when strangers are like family , and family are like strangers . " :DD


minn edina [ ed'sassin ] and ashraff omar [ AO ] . xingat sangat mcm mne cite dy , coz da lme bce . hoho . :)


cita psal ana and along . meraka sangat sweet . haha . 5 tahun 5 bulan . dah , malas nak tules . huahua , nk taw beli . nthen baca . mmg best , gerenti !


masih mencari buku ini ! xjumpajumpa . haishhh , nk kne bca sblm tahun depan . sebab tahun depan aku nak puasa novel , xnk bce novel da . fokus for PMR only . haha iye la sangat tuh .

novel hlovate mmg best . language dia santai , lepak . bnyak facts . pape pon , mmg best lah . gerenti xmenyesal beli novel dia . and u know wat , hlovate org perak meyh . ipoh mali . haha , part ipoh tuh aq sukasuka tmbah . ^^


«FUTURE